✏ Ѧʏ Ѳωи Ƨтσяʏʏ ヅ
Hari Yang Memalangkan :'(
◕ Wednesday, 21 November 2012 | 0 Talkie(s)
Assalamualaikum semua . Hari nie kira hari yang amat memalangkan bagi tasya . Rasa macam nak menangis pulakk . Huh , semalam henset kena samun . cerita dia macam nie . tasya pergi jumpa kawan tasya nonoy dengan izzat . lepas tuu ada seorang mamat nie buat-buat tengok baju . tasya ingatkan dia nak beli , dia tetiba aje ambil enset tasya terus masukkan kat kocek dia . tasya tergamam masa tuu . tasya pun suruh nonoy kejar pencuri tuu . tapi tak tahu lha macam mana boleh terlepas pencurinya . nasib baik izzat cam muka budak tuu . nama pencuri tuu kunchop . andrew dengan akak tasya pergi cari budak tuu .

Esoknya arep balik . arep datang kat kedai tempat tasya kerja . dia kata mana enset , tasya tak tahu apa nak jawab . sebab enset yang hilang tuu enset dia . tasya pinjam . tapi nasib baik arep tak mintak ganti rugi . tasya text bos tasya ceritakan masalah nie . malam tuu dia datang kedai , maybe nak ambil duit kot .

Lepas tuu bos bos tasya tanya pasal enset tuu . tasya pun ceritakan semuanya kat dia . lepas dia dengar apa yang tasya cakap , dia kata dengan tasya macam nie " okey lha adek , hari nie last adek kerja , esok adek dah tak payah kerja lagi . gaji akak kasi hari nie . terima kasih ye adek " . tasya lepas dengar semua tuu , rasa sentap gile . rasa nak mengangis pun ada . mungkin dia rasa tasya tak dapat jaga kedai dia dengan baik . masa perjalanan balik , tasya kan balik dengan akak tasya , jue nama dia . tasya terus cerita dengan dia yang tasya kena buang kerja dan lepas tuu tasya menangis . memang rasa sedih gile . tasya rasa macam malang gile nasib tasya nie . huh , apa boleh buad , dah nasib tasya macam gitu .


The End




Older Post